Arta de a face seo ...

CATEGORII



ARHIVĂ

2018maimartiemartieianuarie2016octombrie2015apriliemartie2014iulieiulie2013noiembrieaugust

Optimizarea imaginilor pentru SEO


Fără doar și poate trăim într-o lume a vizualului, rolul său este din ce în ce mai important, așa că valoarea optimizării imaginilor nu poate fi trecută cu vederea. Câteva imagini pe o pagină web pot face diferența între un site banal pe care nu îl vor citi mulți, și unul atrăgător cu un trafic considerabil. Totuși nu e suficient să ai imagini pe fiecare pagină web ca să poți spune că ai site-ul optimizat SEO și pe această componentă.

citeste mai mult...

Meta Tag-urile in SEO. Importanta si utilizare


In lumea Internetului sunt o multime de atribute pe care le putem folosi pentru a intelege mai bine anumite notiuni. Unul dintre ele este Meta. De cele mai multe ori asociem atributul Meta cu datele. De aici apare alt termen, Metadate. Metadatele se pot rezuma simplu in date despre date. Metadatele sunt foarte importante in procesul de optimizare pentru motorul de cautare. Fara existenta metadatelor nu avem cum sa atragem utilizatorii pe site, nu avem cum sa facem legatura intre motorul de cautare si site-ul nostru. Metadatele sunt invizibile pentru utilizatorii obisnuiti care intra pe site-uri, sunt de gasit in structura HTML a site-ului, rolul lor este sa comunice informatii importante si sa ceara anumite actiuni din partea motorului de cautare. Atentie mare la modul in care intelegeti si operati cu metadate. De exemplu, meta tag-urile sunt metadate, dar nu toate metadatele sunt meta tag-uri.

citeste mai mult...

Google Speed Update si impactul asupra site-urilor mobile. Alte update-uri din Ianuarie 2018


Din ce in ce mai multi utilizatori folosesc motorul de cautare Google pe mobil, in detrimentul variantei clasice de pe PC, asa ca era firesc ca gigantul american sa incerce sa transforme experienta mobile intr-una cat mai placuta. La inceputul anului 2018, mai exact pe 17 ianuarie, Google a lansat un nou update de algoritm, Google Speed Update, un update care transmite un mesaj clar: viteza de incarcare a paginilor va deveni un factor de ranking in cautarile pe mobil. Efectele schimbarilor majore aduse algoritmilor Google se vor vedea incepand din iulie 2018. Nu se stie exact ponderea pe care update-ul o va avea in algoritmul de ranking, insa oficialii Google au lasat sa se inteleaga ca intentia cautarii va fi in continuare un factor important.

citeste mai mult...

Am implementat plata cu Bitcoin


Am implementat plata cu bitcoin pentru serviciile Seoart. Plata se face foarte usor prin intermediul procesatorului de plati online Mobilpay. La plasarea unei comenzi, veti putea alege din lista de modalitati de plata, plata cu bitcoin. Dupa acest pas urmeaza redirectionarea in platforma Mobilpay, unde se poate scana codul emis pentru plata cu bitcoin.

Atentie: In cazul in care se va solicita un refund, acesta se poate face doar in lei, nu putem returna bitcoins.

Cateva informatii si curiozitati despre bitcoin

Bitcoin sau moneda oficiala a Internetului este sistemul de plata electronica descentralizat si in acelasi timp o moneda digitala sau criptomoneda.

citeste mai mult...

Ce subiecte să eviţi când scrii articole


Orientul Mijlociu. Statul Palestinian, Israelul, toate problemele de acolo care par de nerezolvat sunt subiecte atât de sensibile că e imposibil să eviţi un adevărat război online la nivel de comentarii pro şi contra. Se poate scrie despre Orientul Mijlociu mai mult ca o documentare serioasă, un reportaj bun despre viaţa acolo, informaţii utile, geografice sau de altă natură foarte folositoare pentru cultura generală. Atâta timp cât nu se exprimă păreri despre anumite lucruri care se întâmplă acolo totul e în regulă, informaţia primează, dar redată obiectiv şi echidistant.

citeste mai mult...

Ip-urile dedicate și importanța lor


Un IP (Internet Protocol) dedicat este o adresă unică de Internet dedicată exclusiv spre a găzdui un singur cont de hosting. În mod normal mai multe conturi de hosting funcţionează pe un singur server, împărţind aceeaşi adresă IP.
Adresele IP dedicate sunt folosite în special pentru website-uri care folosesc metoda de criptare SSL, sunt voluminoase şi au trafic imens raportat la ore sau zile. Diferenţa dintre adresele IP „shareuite” şi cele dedicate este foarte simplă. Adresa IP shareuită este o singură adresă care este folosită de mai multe website-uri pe un singur server web - solicitarea serverului este mai mare pentru că trebuie să trimită cererile primite către site-ul corect. 

citeste mai mult...

Ce este MozRank şi la ce ne poate folosi


MozRank este o valoare algoritmică calculată folosindu-se o scară de la 0 la 10, reprezentând scorul popularităţii linkurilor interne şi externe ale unui site. La fel ca şi de acum defunctul PageRank de la Google, mozRank ne ajută să aflăm rapid importanța unei pagini web pe Internet.
Scorul final este calculat în funcţie de calitatea şi numărul de backlink-uri care trimit către un website. Cu cât calitatea backlink-urilor este mai mare, cu atât mozRank va fi mai mare. Un mozRank normal se situează în jurul valorii 3, trecerea de la 3 la 4 fiind uşoară, mult mai uşoară decât cea la la 9 la 10.

citeste mai mult...

Link building prin articole şi advertoriale


Link building-ul este o parte extrem de importantă a unei campanii de promovare în online, şi una de care depinde în mare măsură succesul campaniei respective. Un specialist în SEO poate aduce linkuri în mai multe moduri, dintre care primul este cel mai apreciat şi cel mai eficient.
Este vorba în primul rând despre linkurile naturale, care nu necesită decât crearea de conţinut interesant şi original, care să atragă atenţia şi apoi este necesară abilitatea de a face acest conţinut cunoscut. Conţinutul înseamnă articole pe teme de interes, actuale, care pot atrage în orice moment atenţia şi aduce ceva nou.

citeste mai mult...

Blogul propriu creşte traficul site-ului


În general, în lumea utilizatorilor de internet este cunoscut faptul că blogurile sunt cronici online de informaţie, unde sunt publicate informaţii zilnic sau chiar şi de mai multe ori pe zi. Informaţiile sunt de tip comentariu - putând avea un conţinut nişat sau unul generalist – şi de cele mai multe ori conţin linkuri către alte articole de pe alte site-uri, sau chiar către un site al bloggerului respectiv, dacă există aşa ceva.

În acest din urmă caz adesea blogul este creat ulterior site-ului, cu scopul de a spori traficul pe acel site.

citeste mai mult...

Cum redactăm un advertorial


Ca parte a campaniei online de promovare a unui brand, produs sau serviciu, advertorialul este considerat a fi una dintre cele mai eficiente modalităţi de promovare. Advertorialul perfect înseamnă întotdeauna o poveste care vinde.

Pentru o definiţie cât mai exactă, un advertorial este de fapt o îmbinare între publicitate şi editorial: un text informativ, bine scris, atractiv pentru targetul căruia i se adresează şi care are ca intenţie să “vândă” un produs, un serviciu, sau pur şi simplu imaginea unui brand. Esenţial pentru un advertorial este interesul pe care îl stârneşte publicului, cu alte cuvinte informaţia prezentată trebuie să fie de interes maxim pentru cei cărora i se adresează.

citeste mai mult...