alte articole

Optimizarea imaginilor pentru SEO

Fără doar și poate trăim într-o lume a vizualului, rolul

citeste mai mult...


Meta Tag-urile in SEO. Importanta si utilizare


In lumea Internetului sunt o multime de atribute pe care

citeste mai mult...


Google Speed Update si impactul asupra site-urilor mobile. Alte update-uri din Ianuarie 2018


Din ce in ce mai multi utilizatori folosesc motorul de

citeste mai mult...


Blogul propriu creşte traficul site-ului

publicat pe 30.07.2014, de

În general, în lumea utilizatorilor de internet este cunoscut faptul că blogurile sunt cronici online de informaţie, unde sunt publicate informaţii zilnic sau chiar şi de mai multe ori pe zi. Informaţiile sunt de tip comentariu - putând avea un conţinut nişat sau unul generalist – şi de cele mai multe ori conţin linkuri către alte articole de pe alte site-uri, sau chiar către un site al bloggerului respectiv, dacă există aşa ceva.

În acest din urmă caz adesea blogul este creat ulterior site-ului, cu scopul de a spori traficul pe acel site.


Fie că este vorba despre un site de prezentare sau despre un business online, existenţa unui blog pe care să se publice în mod constant – conţinut unic, original şi de interes pentru audienţă – va face că articolele de pe blog să atragă trafic şi către site.

Un cititor care ajunge pe blog interesat de un articol de acolo poate naviga apoi şi către site-ul companiei, de unde poate afla informaţii importante despre aceasta, serviciile sau produsele pe care le oferă, sau dacă este vorba despre un business online poate deveni chiar un client al companiei.

Blogul are o capacitate mai mare de a atrage trafic către site prin simplul fapt că este indexat mai uşor de către motoarele de căutare şi apoi prin faptul că există (şi este recomandabil să existe) şi pe reţelele de socializare.

Hostingul unui blog pe site-ul propriu al unei companii este o soluţie mult mai simplă decât crearea unui blog pe o platformă de blogging din cele disponibile, şi mai ales pentru business-uri care îşi doresc să se promoveze în forţă. În plus, faptul că blogul există pe site-ul respectivului business oferă control complet proprietarului site-ului, iar la capătul celălalt pentru vizitatori experienţă de navigare este una foarte simplă.

Google+